بارگذاری
در حال بارگزاری لطفا منتظر بمانید!!

آموزش ساخت اسکریپت برای حملات دیداس (DDos) با پایتون

آموزش ساخت اسکریپت برای حملات دیداس (DDos) با پایتون

توی این پست قصد دارم به شما نحوه ساخت یک دیداسر به زبان قدرتمند پایتون رو آموزش بدم! اگر با حملات تکذیب سرور یا دیداس آشنایی ندارید میتونید به این {لینک} مراجعه کنید! خیلی خوب به کد زیر دقت کنید!

آموزش ساخت اسکریپت برای حملات دیداس (DDos) با پایتون

در ابتدا اسم سایت مورد نظر رو وارد میکنیم( بدون www و http یا https برای مثال ultrasec.org) و میاییم اون رو توی متغیر (victim_addrs) ذخیره میکنیم
بعد از اون تعداد thread های مورد نظرمون رو دریافت می کنیم.هر thread با استفاده از یه حلقه بینهایت, بسته های (UDP) رو به سمت پورت ۸۰ سرور سایت مورد نظر ارسال میکنه! یادتون باشه که هرچقدر تعداد thread ها بیشتر باشه حمله ما موثر تر هست و هرچقدر تعداد سیستم هایی که توی حمله شرکت کردن بیشتر باشه حمله ما کامل تر میشه!
و در اینجا تابع (socket.gethostbyname) تبدیل اسم به (IP) رو واسه ما انجام میده.یعنی اسم سایت رو اول از ما میگیره و بعدش IP سایت رو برای ما برمیگردونه! (for i in xrange thread_count) هم برای ایجاد کردن thread ها هستش . به تعدادی که شما thread وارد کنید این حلقه انجام میشه! در هربار انجام شدن اون به اضای هر thread یه بار تابع (dos) صدا زده میشه و در تابع (dos) به وسیه یک حلقه بینهایت که در اون پشت سرهم (socket) ساخته میشه.و بسته های (UDP) به سایت قربانی سرازیر میشه!
این برنامه بدون توقف درحال اجرا میشه و شرط متوقف کردن حمله با (except KeyboardInterrupt) تامین شده! وقتی که کلید (Ctrl+C) رو فشار بدید به مزله یک وقفه برای سیستم هستش و از حلقه for تولید کننده Thread خارج میشه واسه تست کردن صحت اجرای برنامه میتونید در حین اتک زدن از سایت مورد نظرتون {ping} بگیرین! مشاهده میکنید که بسته ها یا {time out} میشوند یا با تاخیر بیشتر از معمول برمیگردند! ازتون خواهش میکنم از این برنامه سوءاستفاده نکنین! اگر با یک سری از کد هایی که در این آموزش وجود داشت آشنا نیستین و یا دلتون میخواد ابزار نویسی رو یاد بگیرین! پیشنهاد بنده به شما دوره آموزشی پایتون خاکستری هستش که میتونید در دوره های آموزشی سایبر فا شرکت کنید! پایتون یکی از قدرتمند ترین و آسون ترین زبان برنامه نویسی جهان بهش شمار میره! و مورد حلاقه خیلی از هکر ها هم هست!

۵/۵ (۱ Review)
, , ,
اشتراک:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *